Freitag, 10. Mai 2013

Bademoden-Workshop in der Nähfabrik / Workshop for Swimwear at the "Nähfabrik"

Meine Lieben, ich gebe gerade wieder einen Workshop in der Nähfabrik. Und zwar geht es diesmal um Bademoden. Hier zeige ich, wie ich die beiden Bikinis, die ich eben vorgestellt habe, genäht habe. Außerdem wird es 2 Badeanzüge geben. Also, wer Lust hat, das auch selber mal auszuprobieren, ist herzlich beim Workshop willkommen!


I'm just offering a course for sewing swimwear at the Nähfabrik.  Here I will show, how my two bikinis were made, which I presented last week. Furthermore I will show some swimsuits. But sorry, this workshop is only hold in German. But there are a lot of photos, and if you have questions, I'm up to give some explanations in English!

1 Kommentar:

  1. Your swimsuit is gorgeus!!!! I like the colors and the different fabrics!!!

    AntwortenLöschen